maandag 11 mei 2015

Eventjes mezelf voorstellen...

Mijn naam is Ann Vliegen.
Samen met mijn man, Arkadi, heb ik 3 (niet altijd even) schattige patatten ;-) Deze 3 bestaan uit een 1-eiige tweeling, 2 dametjes geboren in 2010, Sterre en Baukje en 1 manneke ('mijn menneke'), Joppe, van 2012.
Ondertussen werk ik al bijna 11 jaar als vroedvrouw, waarvan 10 jaar in het ziekenhuis van Bree, waar ik ook vandaan kom. Gepassioneerd door dikke buiken en babytjes, probeer ik onze bevallende vrouwen met hoofd, hart en handen te begeleiden.
Sinds een goed jaar ofzo, ben ik ook begonnen om met regelmaat achter mijn naaimachine te kruipen. Vooral om Sterre en Baukje blij te maken, maar ik probeer ook om eens iets voor mezelf te maken.
Ik zal jullie van mijn projectjes op de hoogte houden ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten